Bloggintresserade

fredag 7 januari 2011

Dumpad(e) på Ica

 


Sitter här o är skakig o kallsvettas. Jag lyckades handla nästan allt..


När jag va på väg mot kön så kände jag mig konstig, jag började skaka, svettas,, ja kallsvettas o blev yr.


När jag stod o skulle packa ner mina saker så blev jag ännu yrare så jag frågade om dom hade en stol. Den va hög så hon fick sänka ner den .. Jag satte mig o lutade över kundvagnen o svetten bara sprutade.. Jag gjorde ett nytt försök att packa ner varorna men de gick inte så jag fick sätta mig igen.


De va så pinsamt för kön växte o mina varor låg kvar. De va så jag önskade att hon som stod i kassan kunde sagt att det är ingen fara, så jag kunde slappna av o skaka klart =)


Men det ordnade sig till slut o jag packade klart. Jag fick sitta en stund i bilen innan jag åkte hem.


Nu har jag ätit o druckit mjölk så de känns bättre förutom att jag känner mig väldigt matt..


Ska vila en stund.. Jag hittade en skinka men den fixar jag till i morgon istället...


 


Toodles  ♥

2 kommentarer:

  1. nåt med blodsockret....Är det det? Kraaam

    SvaraRadera
  2. De va för att jag inte hade ätit på flera timmar. De är sånt som kan hända efter operationen... Kramkram ♥

    SvaraRadera