Bloggintresserade

fredag 7 januari 2011

Lets Dance !

 


Sådär ja,, då har jag pratat med en jättetrevlig tjej på fsb... Jag ville kolla lite med mina kortkrediter som jag va tvungen att skaffa pga en idiot för att jag skulle kunna ta Teddy till veterinären.


De är bara att betala o se glad ut.. Jo jag är glad oxo att jag har krediten....


Dricker lite kaffe men ska snart ut med lillemannen så han får göra sitt.. Sen får de bli lite handling osv osv.


Ikväll börjar ju Lets Dance,,, jag har ingen aning om vem som är med mer än dom man har fått se på reklamen.


Natten har varit jobbig, jag har vaknat hela tiden. Men jag har lite ondare nu igen så de är därför...


Hoppas ni har sovit gott,, nu får ni ha en härlig dag.. Va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. bedrövligt att inte få sova. Min natt var verkligen ett snurr ibland lakanen..Men jag gick upp o käka macka..suck att det skall hjälpa då? Vill ju inte ha x-tra kalorier ju..Men men hoppas på en bättre natt i natt..Bless

    SvaraRadera
  2. är jättejobbigt när man inte kan sova. Men det är så varje natt så jag är van... De blir lätt att man tar nåt att äta för att man blir hungrig när man vaknar till så.. Inte roligt .. Vi får hålla tummarna att natten blir alldeles underbar =) Kramkram ♥

    SvaraRadera