Bloggintresserade

fredag 21 januari 2011

Därför Var Jag SUR !!!

 


Ja vi får se om de blir nåt inlägg, nätet har inte funkat på ett par timmar nu. Fel på DNS !!!


Sitter o slötittar på lets dance, de är Figge o Oksana, dom är duktiga. Jag gillar hennes klänning, läcker färg.


För ett tag sen så bytte jag telefon nummer, mitt hem nummer till hemligt... Trodde jag...


Då hade TRE missat detta så jag fanns med både på eniro o hitta.se, så de har tagit mig 2 dagar att få bort mina nummer.


Nu har jag inte dom nya numrena kvar ,, utan jag fick nya nummer. Så nu är även mobilen "hemlig" o de känns så skönt.


Ni som har fått mina första nya nummer,, kolla så att ni även har fått mina allra nyaste numrena =)


Jag har messat till några av er så jag hoppas att de har kommit fram.


De kändes lite obehagligt när jag gick här o trodde att ingen skulle kunna få tag i mig o telefonen ringer. Ja de va en försäljare men ändå, så kändes de inte roligt så jag surade till de...


Nu är jag glad igen för att det funkar. Tjoflöjt =)


Hoppas ni alla mår bra. O glöm inte att ha X i era tankar ♥


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. Ska kolla mobilen.....nä inget nytt där...än....

    Tänker på X.Lördagskramar.

    SvaraRadera
  2. för första gången i går..Mmm gillade vissa klänningar skarpt. Men inte alexandras illrosa kreation..Må väl Blessings

    SvaraRadera