Bloggintresserade

söndag 16 januari 2011

Ståtliga Ståndare / Bilder

 


Ibland kan jag sitta o titta på en blomma hur länge som helst. Ja man ser ju inte så här tydligt som när jag tar macrobilder.


Det är otroligt att jag kan ta såna här bilder med mina kameror.


Är så nöjd med dom. Ja kanske inte den översta bilden men dom 2 understa...


Nu har någon fått fnatt,,, dom smäller ute o Teddy ligger o mufflar. Han tycker inte om smällare.


Dags att sova lite. Dröm sött o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥


 




8 kommentarer:

  1. fina kort. Ha en bra Söndag på alla sätt å vis... Kram

    SvaraRadera
  2. är faschinerade av blommors ståndare och pistiller...Jätetfina kort! Kramkram!

    SvaraRadera
  3. bilder. Tänk att Amaryllisar är så svåra (tycker jag) en del kommer till jul och en del kommer inte förräns till påsk :)) KraMen

    SvaraRadera
  4. bilder....att se dom så nära!
    Här smullade det igår...Måns gillar INTE det....
    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  5. Tack.. Hoppas att du har haft en bra söndag kramkram♥

    SvaraRadera
  6. Jasså är du oxo intresserad av stånd/pastill.. Ja de är så vackert. Kramkram ♥

    SvaraRadera
  7. Jag har haft tur med mina amaryllisar för dom har varit så fina.. Ja den ena är ju fortfarande jättefin. De är inte lätt med blommor =) Jag tror att de kommer en liten blomma till OM den överlever vill säga.. Kramkram ♥

    SvaraRadera
  8. Visst är de läckert när man kan se de på nära håll.. Här har dom smällt oxo,, men idag har de varit tyst. De enda som har smullit är snön som har kanat av från taket... Kramkram ♥

    SvaraRadera