Bloggintresserade

lördag 8 januari 2011

Min Skinka

 


Nu står äntligen min skinka på spisen o kokar för fullt.. Jag satte på den 15;40 o den är på 3,2 kg... Så de tar några timmar nu, sen hoppas jag att den blir god annars får jag tuppjuck.


Inatt har jag sovit bättre så de va skönt. Vaknade med lite lite skallevärk men de är bättre nu.


De är regnigt idag så blir de kallt sen blir de livsfarligt ute..


Det är redan mörkt ute,, nu börjar de bli lite tråkigt att de mörknar så fort.. Men de vänder ju snart,, sen kommer våren .. Härligt härligt.


Nu ska jag fylla på nytt kaffe... Ha en mysig kväll..


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. ...har dagen längts sen vintersolståndet! Dä gött dä.. :-))

    SvaraRadera
  2. Mmmm de är gött dä =) Alltid nåt eller hur ? Puss ♥

    SvaraRadera