Bloggintresserade

tisdag 11 januari 2011

HITTA FÖRSVUNNA SINDY / Hjälp till att sprida info

 


Jag grät när jag läste om hunden Sindy som försvann när dom smällde smällare dagen innan nyår..


Jag kan inte föreställa mig hur Sindys familj har de, va dom går igenom. 


Tänk om min Teddy skulle försvinna då skulle jag bli så olycklig. Jag vet inte vad jag hade tagit mig till ?


Jag hoppas att hunden mår bra efter omständigheterna o att hon snart är hemma hos sin familj igen.


Alla Ni som bor där i närheten,,,, HJÄLP till att leta efter Sindy ♥


FÖRSVUNNA SINDY


 



 


Info från facebook


 


Om Sindy:
Hon är en 4 årig renrasig Berner Sennen
Tatuering i örat (ID-märkt)
När hon försvann hade hon ett mörkbrunt läderhalsband med guldiga "nitar" på sig. Hon har ett litet överbett.

Om någon ser en hund som likar Sindy, en granne om helt plötsligt har fått en likadan hund, ser en annons på internet eller i en butik m.m.. Alla tips är viktiga!!

Vi behöver all hjälp vi kan få för att få tillbaka våran älskade tjej!

Vet inte hur vi ska klara oss utan henne!!

Vet du något, hör något eller har annan viktig information,
ring vilken tid som helst på dygnet!

Sara Bengtsson 0763-053810        


Fredrik Lindvall 0722-972496 


Eller ring hem till oss på 033-295262 
eller ring till polisen på 11414


SPRID GÄRNA DETTA VIDARE SÅ VI FÅR HEM VÅRAN TJEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar