Bloggintresserade

onsdag 5 januari 2011

TelefonKö Igen !

 


Tänk att man kan bli lite sur på en söt liten lurvig sak.. Saken är ju självklart Teddy...


Vi har precis varit ute för han va skitnödig, ursäkta språket. Han snurrade runt o runt men sen kom de nån ljuvlig doft o han filosoferade iväg med nosen i vädret..


Han hade ingen ro att göra de han skulle så nu fick han gå in nödig eller inte.


Nä jag är inte elak,, men jag kan inte bara låta honom traska runt som han vill. Han får ju gå ut sen igen =)


Nog om de.


Nu har jag suttit i telefonkön igen både hos Telia o Glocalnet..


Telia har lovat att annullera sitt så dom ska skicka över papper till Glocalnet...


Det spelade ingen roll att jag ringde för jag kan inte göra nåt förrns Glocalnet har fått in från Telia. Men han skrev en liten snutt om att jag har varit i kontakt med honom.


Lika bra att ringa till Telia om ca 2 veckor o kolla Om dom har fått tummen ur.


Nu ska jag fixa till skinkan som jag har köpt.. Den ser väldigt grå-död ut.. Hoppas bara att den smakar bra.


Ha de bäst..


 


Puss I Pannan  ♥


 


Ja visst ja, när jag skulle ringa upp Glocalnet så slog jag fel nr o kom till en man som talade engelska... Hmm undra vad det samtalet kostade  ?

1 kommentar:

  1. Telia Kundservice10 januari 2011 kl. 12:01

    Hej!

    Mitt namn är Anton Agermark och jag jobbar på Telias Kundservice. Om det återstår några oklarheter gällande den ångrade beställningen får du mer än gärna kontakta mig via länken nedan.

    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Med vänlig hälsning

    Anton Agermark, Telia Kundservice

    SvaraRadera