Bloggintresserade

fredag 28 januari 2011

Trevlig Helg

 


Att de ska vara så svårt att ta tag i lgh... Jag vill slänga ut så mycket, men de blir aldrig gjort.


Har varit ganska jobbigt ett par dagar, men de börjar sakta bli bättre..


Varför ska de vara så omöjligt att få må bra ? De är alltid nåt som säger ifrån så blir man lessen igen.


Tänk om människorna runt omkring kunde ha mer förståelse, att acceptera varandra för den man är.


De är faktiskt inte så svårt, man är sig själv närmast o det är där man ska börja innan man lägger sig i andras liv.


Ja, jag vet att jag tjatar om detta men det är viktigt.


Har varit o handlat lite på Ica idag så de blir finn crisp, keso, turkisk yoghurt med mosad banan ... Låter kanske inte gott men jag älskar de o de är mitt helg godis.


Ska ringa till min vän o se hur hon mår, sen ska jag se Lets Dance,,,, tror jag i alla fall.


Önskar er alla en trevlig helg, va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

4 kommentarer:

  1. Min vän är du ledsen....Mmmm ja du varför finns de de som retar sig på strunt..dom finns överallt..Jah tror de är avundsjuka o litte bittra kanske...Jag tror på ett liv efter detta och det gör mig tryggare..Önskar dig allt gott och hoppas att ontet släpper..gokväll Bless

    SvaraRadera
  2. allt det mörka finns det ett ljus.....håll ut och du ska se...Varma kramar från snöigt vinterland.....flingorna dalar,det är så vackert...

    SvaraRadera
  3. om vad som hänt. Jag önskar dig bara allt gott, för det är du värd, du kämpande kvinna! Och ledsen får man lov att vara ibland. Ja, jag själv är ledsen till och från, allt går inte enligt ritningarna. Varma kramar från 2 plusgraders Lidköping med lite sol! /Geddan ♥

    SvaraRadera
  4. så kommer ledsenheten över oss, utan att vi kan göra något åt det, som det känns. Hoppas att du känner dig lite bättre idag. Det är viktigt att kunna acceptera sina medmänniskor precis som dom är, vi är olika och det får vi ta. Du som verkar vara en sådan go person borde få må bra. Hoppas att du också får en trevlig helg. Kram.

    SvaraRadera