Bloggintresserade

tisdag 18 januari 2011

Vågar Inte !!!

 


Jag vill så mycket men vågar inget.


Är inne på en sida där jag pratar med ett par killar,, en av dom är mer intressant än dom andra.


Han har samma hurmor som jag har, han verka tycka o tänka som jag oxo..


Nu vill han träffas, o jag vill gärna träffa honom oxo... MEN jag vågar inte riktigt,,,,,, än.


Jag skrev lite o förklarade vad som hade hänt o varför jag ville ta de försiktigt, jag vill inte dra in polisen fler gånger pga mina dåliga val.


Varför är männen så ivriga om att träffas så snabbt ? Varför tycker dom att dom slösar sin tid o energi OM de inte skulle bli nån träff eller om träffen visar sig gå åt skogen ?


Varför är de alltid så bråttom ???


Jag vill så gärna träffa någon men jag kan inte låta bli att tänka på de som har hänt i mitt tidigare förhållande.


Nä, jag får allt fundera på detta...


Dröm sött o va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥

6 kommentarer:

  1. Om en kille verkligen vill träffa dig, så ska det ske på bägges vilkor. Varför inte lära känna varan genom tel, mail ett tag. Vad kul att du är på G igen. Och du! Alla killar är inte dårliga . Det finns Guldkorn;-) kramar och puss på örat

    SvaraRadera
  2. med att många har för bråttom..Snälla skynda långsamt vännen..Blessing

    SvaraRadera
  3. är så bråttom..stämmer det så finns det ju all tid i världen,, finns många bra karlar me ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja du,, vill han träffa mig så får han allt göra som jag vill o inget annat. Men han har redan förstört de, jag vill Inte ha med honom att göra =) De finns andra som jag hellre lägger min energi på, o som du säger ; Alla är inte dåliga bara vissa =) Puss I Pannan o kramar ♥

    SvaraRadera
  5. Ja visst har många för bråttom,, men de kommer dom inte långt med hos mig. No more =) De finns många fiskar i havet =) Lovar att jag skyndar långsamt .......Kramelikramen ♥

    SvaraRadera
  6. Visst finns de många bra karlar, de gäller bara att hitta rätt hörn =) En vacker dag står han där =) Vi har ju hela livet på oss, o jag har inte brått.... Kram kram ♥

    SvaraRadera