Bloggintresserade

torsdag 20 januari 2011

Retlig !!!

 


Gokväll i stugorna. Hoppas ni mår bra ?...


Jag har inte haft nåt att skriva så därför lät jag bli, jag har inte sett att ni har kommenterat hos mig så därför har jag inte varat,, sorry.


Har varit så retlig o sur sen igår, ska berätta om det sen men väljer att vänta lite. Tills i morgon eller så =)


Jag är inte insnöad,, även att de har snöat lite idag. De har varit lagomt kallt o skönt, men de är fortfarande halt..


Sitter o väntar på en kod som ska skickas till mobilen,,, får väl se OM den kommer  ?


Vill ha lite ändringar förstår ni =)


När de gäller insnöade killar så får dom sköta sig själva.. De är inget jag lägger nån tid eller energi på..


His loss =)


Nu får ni ha en bra kväll.


 


Puss I Pannan  ♥

1 kommentar:

  1. att det sura har farit sin kos nu,vännen. Ha en go kväll du med.
    Tack för sms'et :) Kraaamis!<3

    SvaraRadera