Bloggintresserade

måndag 3 januari 2011

Hemma igen

 


Då har måndagen snart gått oxo. Tiden bara rinner iväg o särskilt när man har trevligt som jag har haft ikväll.


Vi har en grupp på fb som är till för oss som ska eller har gjort magsäcksoperationen.


Vi har träffats ikväll o de va första gången för mig, men inte för dom andra. Ja de va första gången för nån mer.


Jag va så nervös för träffen, men de hade jag inte behövt vara för alla va så trevliga.. Så gulliga.  Alla är vi i samma situation..


Vi har pratat o skrattat.. Fikade med kaffe sen köpte jag 2 clementiner o dom va så goda.


Innan vi träffades så gick vi in på A6. De blev en sväng till Guldfynd så jag köpte ett par örhängen, silver-ringar.. Sen gick vi till Tre-butiken o där kollade jag lite med dom om min hemtelefon.. Som de är nu har jag den på min mobil, men jag skaffade en egen hemtelefon nu så de känns bättre..


Vi stannade oxo till på ÖB innan A6, o när vi åkte hem så stannade vi till på Netto o där köpte jag en till skinka.. Den är färdig kokt,, den såg väldigt död ut  =)


Den kostade bara 20 kr/kilot så de va helt ok.


Nä jag kan inte skriva de är snurrigt i huvet på mig.. Måste koppla av lite..


Hoppas ni har haft en bra dag.


 


Puss I Pannan  ♥

6 kommentarer:

  1. att du är beundransvärd som pratar så öppet om det... Fortsätt så. Stor kram till dig min vän...

    SvaraRadera
  2. Det blir lite av terapi för mig när man pratar om de öppet, sen hoppas man ju att andra kanske kan ta nåt till sig som är i samma situation. Va rädd om dig.. Dröm sött Puss I Pannan ♥

    SvaraRadera
  3. träffas och prata om det som varit och är! Tråkigt med din mobil. Vad funkade inte? Vi har hemtelefonen på mobilen nu ju... Kram!

    SvaraRadera
  4. Nej, de är inget fel på min mobil... De va bara de att jag ville ha en egen telefon till hemtelefonen sas.. De är oxo en mobiltelefon med samma nr som det skyddade som jag skaffade. Så nu har jag separata telefoner som jag hade från början fast allt är på Tre. Hem-mobiltelefon + den vanliga mobilen... Kramkram

    SvaraRadera
  5. Då har du samma som vi, exakt, fast vi har inte hemligt nummer, vårt hemtelefonnummer syns som ett mobilnummer, men den som ringer till oss ringer vårt vanliga 0510-xxxxx. Okej. Kram!

    SvaraRadera
  6. De är samma som du har fast mitt är skyddat Nu... De känns så skönt att vissa Inte har detta nr... Kramkram ♥

    SvaraRadera