Bloggintresserade

söndag 16 januari 2011

" Tog En Kund " !!!

 


Telefonen ringer en morgon o jag hör en mansröst som säger något.


Jag hörde inte vad han sa så jag frågade vad han sa.


Han - Bla bla bla tog en kund bla bla bla


Jag - Men hallå, ta de lugnt för jag hör ju inte.


Han - Ja jag kan vara lite otydlig ibland


Jag - Nähä de menar du inte.


Han - Ja som trogen kund så har Telia ett jättebra erbjudande till dig bla bla bla bla bla bla


Han tysnade inte,, jag tror inte att han andades heller mellan meningarna.


Jag - Hallåå va då jag en trogen kund ???


Han - Ja du Är ju en trogen kund bla bla bla


Jag - Nä sluta nu, de är jag inte alls.


Han - Jasså inte de ?


Jag - Men snäll du,, nu får ni väl för fasen uppdatera era papper o hålla lite koll på vad ni sysslar med .............


Han - Vad menar du ?


Jag - Ja,, jag sa upp mig HELT från Telia förra året..


Han - Nä men oj då,, ja de va ju inte bra.


Jag - Jo,, de va jättebra..  Men du får allt kolla upp lite vad ni gör för nåt.


Han - Ja då ber jag om ursäkt o jag ska genast kolla upp mina papper. Ha en bra dag. Hej hej


Jag - Ja du,, tack desamma.


Hahaha ,,, ja jag tyckte först att han sa att jag tog en kund men jag fick inte ihop vad de va för kund jag hade tagit =)


Nu ska vi ut o kissa lite i de halvtaskiga vädret. Va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar