Bloggintresserade

fredag 7 januari 2011

Trevlig Helg

 


Då va det alldeles strax helg igen. Jag fattar inte va tiden tar vägen ?


Tog mig en underbar dusch innan o nu sitter jag o slötittar på tv;n o nätet...


De är Snuten nåt ??? Med  aaaahhhh jag kommer inte ihåg vad han heter nu igen.. Den är rolig i alla fall. Bättre än den igår =)


I morgon ska jag handla lite, hoppas att de finns en skinka då. Jag är så sugen på skinka...


Snart dags för sängen mina vänner. Dröm sött. Va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥

6 kommentarer:

  1. fattar heller inte vart tiden tar vägen ? men det är mycket jag inte fattar *skratt * tittade på blommorna fina :) fick lust att köpa blommor, man blir glad av det. Kanske ska köpa en bukett tulpaner..när jag fått pengar :O Ha en fin Fredag
    Kram

    SvaraRadera
  2. och skön god morgon för länge sen! Vi somnade om och sov lääänge. Här skiner solen och då får man lite vårkänslor helt plötsligt. Ska snart ut och mata fåglarna. Fredagskramar!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig med en underbar , magisk och skön helg. Stor kram till dig.

    SvaraRadera
  4. God morgon, eller god eftermiddag.. Mitt namn är så tråkigt så jag ville "piffa" till de lite med ett @ istället för ett vanligt a... Visst blir man glad av blommor.. När jag får ordning på lgh ska jag fixa till de med blommor oxo.. Jag har inte orkat med sånt på flera år.. Men de är mycket jag inte har orkat med, så de ska jag ändra på.. Ha en underbar dag vännen. Kramkram ♥

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att ni somnade om. Då behövde ni de. Solen är på väg ner nu o den sov jag bort. Jag önskar att jag kunde sova bättre på nätterna men man kan inte få allt =) Ha en härlig dag. Kramkram ♥

    SvaraRadera
  6. Nu får du hjälpa mig så jag kan skriva i din blogg. De funkar ju inte... Hoppas du mår bra ... Önskar dig oxo en underbart magisk o skön helg... Puss o Kram ♥

    SvaraRadera