Bloggintresserade

söndag 9 januari 2011

K1 på viasat sport

 


Sitter o kollar K1 på viasat sport.. Jag glömmer bort att de går på den kanalen oxo.


Andy Souwer går ut nu.. De är nog hans son som går med gänget ut ,, han ser cool ut lillkillen...


Han va inte gammal den killen, jag vet inte om jag tycker om när dom tar med sig barnen så dom får se på när dom är så små ?


Jisses va de blåser ute, det låter nästan som de åskar.. De smäller o dundrar så Teddy skäller till o jag flyger högt.


De händer inte mycket i ringen.. Dom är som kärringar som går runt o väntar ut varandra .........

4 kommentarer:

  1. nej det har jag inget stort intresse för. Däremot frågesport, det gillar jag bättre. Idag är det bättre med vädret, nästan vindstilla, hoppas att det är det hos dig också. Godmorgon @nneli och kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Sport inget för mig. Morgonjuicen och gröten i maggarna, mmmmm. Nu baravara. Ha en fin dag, @nneli! Kramkram ♥

    SvaraRadera
  3. Jag har inget intresse av sport heller,, de är bara kampsport som jag tycker om att titta på. De är bättre väder här oxo,, uppehåll så de är helt ok bara lite grått o trist. Ha en fin kväll kramkram ♥

    SvaraRadera
  4. Härligt med mat i magen. Här slinker de ner en apelsin nu de är smaskens.. Ha en fin kväll kramkram ♥

    SvaraRadera