Bloggintresserade

lördag 1 januari 2011

Slapp

 


Sitter o slappar för fullt. Det känns nästan som det är dan efter ,, lite som en bakisdag... Ja de är de ju inte även att jag drack lite gott vin igår...


De finns lite filmer att se ikväll, men snart kommer roliga klipp på 3;an....


Mamma Mia är ikväll, den har jag inte sett.. Jag kanske skulle se den,, i alla fall spela in den.


Fammoos lilla trollunge Liam ringde tidigare på dan o pratade en stund...


Han hade varit hos farfar igår o haft de roligt med sina kusiner..


Nu börjar de ,, så nu blir de ,,,,,,,,,,,, toodles  ♥

2 kommentarer:

  1. jag läste ditt "Det gångna året" och det var nästan som om jag fick något vått i ögonvrån... viket år! och vilka år som du har HAFT förut! Så underbart härligt som du har fått det nu. Njut! Jag bara säger det, det är du välförtjänt av! Här går det så sakta lite bättre också, livet är tufft många gånger. Ha det bäst, min vän. Kramkram ♥ Geddan

    SvaraRadera
  2. Ja dom sista åren har varit hemska, men dom har jag lämnat bakom mig nu.. Nu är de ett nytt år o ett nytt liv som Ska levas.. Min resa är inte slut än, den har bara börjat o de känns underbart. Skönt att de går bättre för er oxo.. Livet är en enda prövning så de gäller att anta utmaningarna även att de är tufft.. Kramkram ♥

    SvaraRadera