Bloggintresserade

tisdag 4 januari 2011

Telia Är Hopplösa !!!

 


Jag satt o ringde samtalet åt mamma till Telia innan..


De är så här att ;


Telia ringde till mamma för ca 1 månad sen o tyckte att hon skulle byta till deras bredband,, dom skulle fixa med övergången o allt så hon behövde Inte tänka på något....  ( jag har sagt till henne att hon inte ska göra nåt UTAN att jag har godkänt de när de gäller sånt här )


Papper skulle skickas hem osv, precis som det går till.


Idag fick hon papper på att hennes bredband är uppsagt hos Glocalnet om 3 månader osv osv osv...


MEN,,, hon har inte fått några papper eller nåt modem från Telia ÄN...... O de har gått då som jag skrev innan ca 1 månad nu..


Hennes bredband är uppsagt så Telia har sketet i de blå skåpet..


När jag ringde till dom så kommer man till den älskade telefonkön där man ska prata in sitt ärende..


Det kan vara smidigt OM man inte råkar hosta eller harklar mm då säger telefonrösten ursäkta jag uppfattade inte bla bla bla.......


Börja om från början... När man kommer tillräckligt långt så hör man att de är alldeles för många som ringer nu så va vänlig att återkom igen för vi kan Inte ta emot ditt samtal.


Jag ringde nog upp 10 ggr, när dom sista gången talar om för mig att;


Dom STÄNGER KL 17 !!!!


Då va kl ca 17;15..  Då hade jag försökt nå dom sen 16;30...


Så vad gör man ? Ja kan man annat än att skratta ?


De är bara att ringa i morgon o försöka få tag i dom. Dom har gjort så jädrans fel så jag blir ilsk.


Dubbelkolla Alltid såna här saker.. Nu har dom ju en inspelning på mamma när hon går med på allt detta så dom kommer inte undan...


OM dom inte väljer att slarva bort inspelningen !!!


 


Toodles  &  Tassels  ♥

2 kommentarer:

  1. i eländet. Ett djupt andetag och räkna till 25 innan du börjar.
    Lycka till !

    SvaraRadera
  2. Ja jag är väl glad på ett sätt att jag inte fick tag på dom idag då hade jag inte varit glad.. Tills i morgon har jag lugnat ner mig =)

    SvaraRadera