Bloggintresserade

måndag 10 januari 2011

Ett evigt gnällande

 


När jag va ute innan så träffade jag på min söta granne, ja hon hade hela sin familj med sig o dom är lika söta dom. Vi stannade o pratade en stund sen säger hon ;


J - Jag måste fråga dig nåt ...


Jag - Ja visst


J - Hur städar du tvättstugan ?


Jag - Eh vaaa... Som vanligt antar jag ?


Så började samtalet o jag höll på att smälla av. Jag har aldrig haft ont av att dom Inte städar efter sig för de har dom alltid gjort.


För det första så är de inte det lättaste att städa med dom skitgrejerna vi har där,,, de funkar inte.. Sen finns de tyvärr någon som inte städar efter sig, men de har blivit mycket bättre med det oxo.


Men då tycker grannen att J ska städa högt ovanpå torktumlaren där INGEN städar mer än storstäd dom få gångerna Jag har sagt till om att de behövs om de Inte ska börja brinna !!!


Jag sa till henne att hon inte ska ta åt sig, o låta honom veta va fan han sysslar med.


De är inte klokt att vissa måste gnälla... Jag hatar sånt !!!


Så nu fick jag gnälla av mig =)


 


Toodels  ♥

2 kommentarer:

  1. Veckans I-landsproblem kanske? ;) Inressant ...egentligen ska man bara lyfta lite på ögonbrynet och vandra vidare...eller kanske ge dessa "självutnämnda ordningsmän" full frihet att göra det själva

    SvaraRadera
  2. Visst är de som du säger att vissa utser sig själva till ordningsvakt..

    SvaraRadera