Bloggintresserade

fredag 14 januari 2011

Vill Du Uppfylla en pojkdröm ?

 


Nu är jag klar i tvättstugan med allt. Så nu är de bara att ta hand om tvätthögen här inne. Baaah vad tråkigt. Man skulle ha en liten Stina som gjorde sånt åt mig...


Tänk så söta dom är dom små pojkarna.. Jag kanske ska säga kille han är 26 år.. Han mailade mig på en sida där jag är medlem o frågade om jag ville uppfylla hans pojkdröm ??


Jag skrev tillbaka o sa att jag är dålig på att sticka så de kan jag tyvärr inte lära ut hahaha..


Tror ni att det gällde stickandet ?


Fick ett svar nu där han sa att han gillade min humor men det gällde nåt helt annat o jag fick en gissning..


Hmm jag tror inte jag kan gissa vad han menar =)


Nu får ni ha de så gott ni kan. Dröm sött o vakna blött eller torrt.


Trevlig helg mina vänner.


 


Puss I Pannan  ♥

10 kommentarer:

  1. ...hm...eh... Okay!! Hehe... Kram å god natt...

    SvaraRadera
  2. ClintEastWoodsBlogg14 januari 2011 kl. 08:56

    Kul ... Lite Kinky så ..
    GodMorgon På Dig !

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig humor du har :)) Men han verkar envis :))Ha en skön fredag kära @nneli! KraMen

    SvaraRadera
  4. vad hans pojkdröm var, var det när han var 12, eller? Hihi, du är rolig, du! Trevlig helg, söta rara! Kramkram ♥

    SvaraRadera
  5. ...fodral till honom till du-vet-vad-jag-menar, i nåt riktigt kliigt ullgarn, så kanske han coolar ner sig...;-)

    SvaraRadera
  6. Ja vad ska man säga ? De är inte lätt alla gånger hahaha... Ha en mysig fredagskväll kramkram ♥

    SvaraRadera
  7. Hahaha javisst är det de.. Fick ännu ett erbjudande av en kille på 25 år nyss.. Jag blir så trött på dom. Kramkram ♥

    SvaraRadera
  8. Jag undrar om han inte blev lite lessen på mig för han skrev inget sen när jag tackade nej till sex =) Men va fan de är väl ingen välgörenhet baaah. Ha en fantastisk kväll min vän kramkram ♥

    SvaraRadera
  9. SEX,,, sex ville han ha kom de fram till slut.. De visste jag ju innan han sa de, för han ville inte knyppla heller =) Önskar er en trevlig helg oxo.. Kram kram ♥

    SvaraRadera
  10. Ja som en pyttvärmare.. Annars kan jag skicka en melon med ett hål i till honom.. Ja,, jag har sett nåt sånt på tv;n så de är inget jag har upplevt själv tillsammans med någon. Jag vill hellre äta mina meloner =) Ha de gott vännen Kramkram ♥

    SvaraRadera