Bloggintresserade

onsdag 5 januari 2011

Vem vill smaka min skinka ?? / Bilder

 


Som jag skrev innan så köpte jag en till skinka o den fixade jag till. Den va redan kokt o de va första gången jag köpte en färdigkokt skinka..


Mamma berättade att hon oxo hade köpt en till skinka men dom skulle hon koka själv.. Får hoppas att den blir mycket bättre än mig blev..


Fyyyyy faen vilken äcklig skinka.. Den är full av fett o den va seg som vax när jag skulle ta bort fettet runtom. Jag fick först klippa en skära..


Den såg fin ut när jag tog ut den från ugnen, men så fort jag skar i den så tyckte jag att den såg bläig ut.


Nu är jag väldigt fjantig o äckelmagad så jag ville smaka den first innan jag dömde ut den helt.


Jag tog en tugga, den smakade ok.. Nästa tugga va segt som bara den o den spottade jag ut. Teddy fick nog den finaste biten, ja han åt upp sitt. Men han ska inte heller få nåt mer för den ska jag antingen lämna tillbaka eller så kastar jag den.


Kolla in bilderna så får ni se vad gott o mumsigt de ser ut...   Bläähh


 



 



 


Titta här vad snuskigt !!!



 


Vem vill smaka min skinka ???  Inte jag i alla fall !!!



 

2 kommentarer:

  1. men var har du bilden på ditt nya jag? Nya frissan? Vill se vill se! Kramkram!!!

    SvaraRadera
  2. inte heller ha.. Den ryker... Bilderna ligger en bit neråt..... Ingen vill se dom heller =) kramkram

    SvaraRadera