Bloggintresserade

lördag 29 januari 2011

It only hurts when i laugh

 


Tänk att de är så skönt att bara vara. Nu dessa dagar när jag har mått mindre bra så har jag bara varit.


Har försökt sova bort så mycket jag bara kan för att slippa tänka.


Men nu mår själen bättre o de är även lättare. 


Lite "dabbig" bakom näsan, knasig i halsen o lite hosta så funkar de trots allt.


Fick reda på nåt roligt innan.. Jag har fått en ny granne,, de är ingen som har flyttat så de har kommit nya utan de är mina goa grannar som har fått en liten pojk...


Dom har redan en go kille,, jag har skrivit om honom ett par gånger då han har hittat på lite bus eller sagt nåt knasigt.


Nu har han blivit storebror... Jag är så nyfiken på min nya granne...


Alldeles strax börjar It only hurts when i laugh,,, de är så skönt att få skratta. De behöver vi..


Just de,, jag kollade på Lets Dance igår o de är precis som jag har sagt att Björn Ranelid kommer att bli en långkörare...


De är tråkigt när dom som är bättre får åka ut pga fusk. Jag tror inte att röstningen går till som den ska.


NU börjar de på trean...


Ha en mysig kväll o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

2 kommentarer:

  1. att få skratta, Anneli! Det sa vår specialsköterska också till oss, när vi hade lite tråkigt efter operationen... Fast det vet vi ju. Vi behöver ha roligt. Vad kul med en liten bebis till granne! Vi har fått så trevliga grannar här också i dörren bredvid. Ett ungt par med en liten bebis och dom hejar och pratar! Kram och ta hand om dig, goa du. Geddan

    SvaraRadera
  2. ...ett gott skratt förlänger livet...
    Hoppas du har det gott. Puss&kram

    SvaraRadera