Bloggintresserade

onsdag 12 januari 2011

Pinsamt pinsamt

 


De har inte hänt många knop här idag heller, har legat nästan hela dan igen...


Värken är något bättre idag så de känns skönt.


När jag va ute innan så träffade jag först på en granne " S " som va ute med sin ena hund. Vi pratade en stund, medans vi står där så kommer Rohde från bussen. Teddy blev jätteglad så han ville springa o möta henne..


När vi står där kommer en 3;e granne,,, Dennis matte Lovisa. Vi pratade lite oxo innan hon gick in o hämtade Dennis.


Jag följde med Rohde hem för hon hade problem med sin dator, den ville inte in på vissa sidor..


Jag kan inget sånt, men jag tog ner google chrome till henne så nu ska de funka. Sen fick hon en nyare version messenger för den funkade inte heller..


De tog sin lilla tid för de ska ju alltid strula, men huvudsaken är att allt löser sig.


När vi kom hem så stekte jag till ägg som jag hade på en knäckemacka,, de är smaskigt. De blir en till innan jag lägger mig.


I morgon måste jag försöka handla lite. Sen ska jag ringa till frissan o säga att jag inte är riktigt nöjd med slingorna för jag är fortfarande för mörk... Pinsamt, pinsamt, jag gillar inte att behöva säga ifrån.  Nåja, de blir som de blir... Annars är jag jättenöjd med klippningen.


Nu börjar Gordon på tv3 igen, så de ska jag se klart. Jag gillar honom..


Ha en mysig kväll o va rädda om er..


 


Puss I Pannan  ♥

4 kommentarer:

  1. Jag blir arg när jag ser den karln han stressar ihjäl mig! hahahaha..

    SvaraRadera
  2. Jaa han är superbra hahaha.. Men ibland kan jag känna mig som hans fru o bli lite sur oxo kramkram ♥

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag sugen på ett stekt ägg på en hård macka, men det är sov dags, så jag får nog bara drömma om den :-)
    Godnattkram!

    SvaraRadera
  4. Du hinner med en macka innan du lägger dig =) De är så gott. Eller rättare sagt ,,, de va så gott. Nu får du sova så gott o ha en bra dag. kramkram ♥

    SvaraRadera