Bloggintresserade

onsdag 26 januari 2011

... gjort ont i mitt hjärta ...

 


De har varit några jobbiga dagar. Har varit så lessen så de har gjort ont i mitt hjärta.


Har bara gråtit o försökt sova bort så mycket jag bara kan för att slippa de onda, o slippa tänka.


Ibland blir de så här utan att jag kan styra de. De beror inte på mig utan någon annan.


När man mår dåligt så tänker man på allt man har, hur bra man har de. Ja jag vet annars oxo att jag har de väldigt bra, men just när de är såna här stunder, dagar så tänker jag ännu mer på de.


Man kan bara göra sitt bästa o försöka förstå varför saker o ting händer ?.


Varför har en del så svårt att acceptera att alla är vi olika ?


Vi gör saker o ting på olika sätt...


Jag har inte orkat gå runt till era bloggar, men jag kommer ,, o jag ska svara på era goa kommentarer.


Va rädda om er.  Dröm sött ...


 


Puss I Pannan  ♥

3 kommentarer:

  1. Klart vi är olika och gör på olika sätt. Vad tråkigt det skulle vara annars. Stöpta i samma form vore inte skoj.Hoppas du känner att vi tycker om dig gumman. Stor tröstekram och tro på dig själv. Du är nästbäst. Jag ettan förståss;-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du känner att vi tycker om dej...
    Varmvarma krama till dej. <3

    SvaraRadera
  3. duger som vi är..lite större förståelse i samhället..är något man skulle önska. Ta hand om dej.
    Kram och ha en fin Fredag

    SvaraRadera