Bloggintresserade

onsdag 5 januari 2011

Livsenergi / Bild

 


Igår fick jag ett paket på ica som jag hämtade ut.. Jag visste ju va de innehöll men de va lika spännande ändå =)


Jag beställde 2 böcker som jag förhoppningsvis ska läsa.. Ja jag vill så gärna läsa allt o mycket men jag har så svårt att koncentrera mig.. De hänger ihop med min fibro..


Till böckerna fick jag en cd-skiva med;


Livsbalans - Energitjuvar - Änglahealing


På cd-skivan står det oxo att om jag går in på bla bla adressen så kan jag ladda ner planschen som jag trodde att jag skulle få med posten. Jag bryr mig inte om den,, men de kan ju finnas andra som blir besvikna när dom inte får den hemskickad...


Jag fick även 4 stenar o en liten påse som stenarna ligger i.


Stenarna är pyttepyttesmå,, ja dom ser ut som godiset cola-bönorna som finns... Eller ja vanliga godis-bönor.. Men stenarna är mindre =)


Nu hoppas jag bara att jag blir sugen på att läsa böckerna...


Skinkan,,, ja den ska jag berätta om sen.. Har även tagit kort på den.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar