Bloggintresserade

lördag 8 januari 2011

Pratade i telefonen med Liam


Liam ringde till mig tidigare ikväll o vi pratade i nästan 1 ½ timme... Ja sonen va med på ett hörn ibland, annars va de jag o Liam.

Han kan tjattra den.. Jag skrattar o myser så när jag hör hans röst. Jag frågade om han inte kunde sjunga för mig o visst gjorde han de =)

Blinka lilla stjärna där osv osv osv , fast i slutet blir de Liam Liam Liam Liam osv osv...

Jag hade högtalartelefonen på så jag kunde spela in honom i min mobil.. Nu har jag den som ringsignal,,, o de är det som jag vill ändra på när jag frågade om nån visste nåt om konvertering ,,, att ändra ett filformat till ett annat..

Jag vill att ni ska få höra min lille sångfågel oxo...

Ja de är bara att leta vidare,, men om de är nån som vet o de ska vara Gratis för de finns de är bara jag som inte har hittat rätt.. Hojta till please.

Nu ska jag dricka lite vatten,, måste dricka ifatt mig lite känner jag.

Toodles ♥

2 kommentarer:

  1. filer men hittade en sida om det kanske kan vara nåt. Du kan ju kopiera länken får du se.
    Kram
    http://www.avs4you.com/AVS-Audio-Converter.aspx?type=GoogleAdWordsSearch&gclid=CP2txMe-q6YCFYkL3godJyUuow

    SvaraRadera
  2. Den går tyvärr inte ladda ner.. Hela skärmen blir blå o sen stängs datorn ner.. Så ta inte ner nåt därifrån... Kramkram ♥

    SvaraRadera