Bloggintresserade

söndag 9 januari 2011

Vill Ni Veta Vad Jag Har Gjort ?

 


Har precis bryggt mig lite kaffe o tar mig en apelsin. Gott gott. Japp jag tar de samtidigt  =)


Nu kom Teddy o ville ha lite kärlek smeka smeka. Skriver med vänstern nu o de är svårt för jag måste leta reda på var tangenterna sitter. Jag tittar aldrig på tangenterna annars.


Så där, nu la han sig ner..


Det är superhalt ute, t o m Teddy halkade så vi va bara ute tills han hade gjort sitt sen gick vi in i tryggheten.


Nu är de bara grått o trist ute, innan när de va kallare så va t o m himlen blå-vit. Snön håller på att bli smutsig o tråkig..


Igår gjorde jag nåt som jag brukar göra med snön,, vill ni veta vad jag har gjort ???


Nu ska jag dricka klart mitt kaffe o njuta.


Ha en mysig kväll o va rädda om er.


 


Puss I Pannan  ♥

3 kommentarer:

  1. eller måhända gjort snöänglar? "ler" Nä du får nog berätta vad du har gjort med snön... Kram

    SvaraRadera
  2. ..Att du änglade! Va det kul? :-)))) Kram&pöss

    SvaraRadera
  3. Nope ,,, de va inga änglar alls.. Man kan säga att de är nåt som hmmmmm,,, varar lite.... Kramelikram på er ♥♥♥

    SvaraRadera