Bloggintresserade

torsdag 6 januari 2011

,,, nog en bok för mig ,,,

 


Filmen som va inatt med Richard Gere va kass... Fyyy fasen va dålig den va.. De va en typiskt störd film o den klarade jag inte att se för jag blev bara irriterad...


Men som sagt,, han är mycket snygg.


Jag började läsa boken Ljus Folket, men jag får läsa om de lilla jag läste för jag va ganska trött. Men den verkar vara bra.


De är nog en bok för mig som tänker mycket på olika saker.. Ja jag vet inte va den handlar om än,, men jag ska säga om den är bra... OM jag lyckas läsa hela =)


Jag blev sur innan o kastade min äckliga skinka,, jag brydde mig inte om att åka den biten fram o tillbaka för 60 kr.


Nä,, jag ska se om inte Ica eller Konsum har någon... Men då ska jag koka den själv...


Nu ska jag läsa lite nyheter o se om de är nåt Roligt som har hänt eller om de bara är tråkigheter..


Ha en bra dag allesammans o va rädda om er.


 


Puss I Pannan   ♥

4 kommentarer:

  1. ClintEastWoodsBlogg6 januari 2011 kl. 17:00

    BokTipset......
    "En Nästan vanlig Man " Av Dan Buthler och Dag Öhrlund
    "Grannen" Fortsättning på den Förra..

    Jag Kunde inte släppa Böckerna ...

    Ninnanninnannanninnannanninaa...

    SvaraRadera
  2. finns ju många bra böcker, de gäller bara att hitta dom. O framför allt börja läsa =)

    SvaraRadera
  3. ClintEastWoodsBlogg6 januari 2011 kl. 19:25

    Det är Stefan Sauk som läser dessa Böcker helt Suveränt !

    SvaraRadera
  4. är en riktig läckerbit =) Den skulle jag oxo kunna lyssna på hahaha

    SvaraRadera