Bloggintresserade

tisdag 11 november 2008

Vad kan du om Linda Rosing?

Hahahaha jag gjorde testet för skojs skull... Jag har aldrig läst om henne eller följt henne, visste inte ens hälften. Att hon har haft ett parti , att hon har varit popmusiker bla bla bla... Jag tog dom svaren som va mest korkade o dom flesta stämde in...


Fetstil är mitt svar ;


 


Du fick 16 rätt av 25 möjliga


Gör du inget annat än att hålla koll på Linda? Hallå, skaffa dig ett eget liv! hahahahaha

4032 personer har gjort testet.


Facit

Vad hette Linda Rosing i efternamn från början?: Gedin

Vilket var Linda Rosings artistnamn under hennes tid som popmusiker?: Bionda

Vad heter Linda Rosings dotter?: Melissa

Vilket år var Linda med i Big Brother?: 2003

Vad heter den kille som Linda Rosing blev tillsammans med under programmet?: Micke hmm trodde att de va fadde ???

Vad heter Linda Rosings bok?: Den nakna sanningen

Vem hjälpte henne skriva boken?: Daniel Nyhlén

Vilket är det bästa jobb Linda haft, enligt henne själv?: Städerska

Vad hette hennes första singel?: Summer love

I villket land är Linda Rosing vald till världens snyggaste kvinna?: Storbritannien

Vad hette Linda Rosings politiska parti?: Unika Partiet

Vilken drog har Linda erkänt för Expressen att hon använt?: Kokain

Vilket program är Linda INTE aktuell med just nu?: Idol

Viken kroppsdel har Linda opererat i tv?: Läpparna

Från vilken annan kroppsdel plockades fettet?: Benen

Vilket högtflygande yrke har Linda nyligen utbildat sig till?: Flygvärdinna

Vad heter Linda Rosings nya bloggvännina?: Blondin-Bella

Vad gav Linda Blondin-Bella i födelsedagspresent?: Underkläder

Vad kallar Linda Rosings ex Fadde henne numera, enligt egen utsago?: Dokusåpakändisen

Vilket yrke har Linda INTE haft?: Polis

Vad hette Linda och Faddes turné 2007?: The bitch tour

Vad heter det aktuella program där Linda ska träffa en man?: Den rätte för Linda

Vad erkänner Linda om sina toalettbesök i "Sanningens ögonblick"?: Hon tvättar inte alltid händerna efter toalettbesök

Hur många röster fick Unika Partiet?: 222

Vad heter Lindas bästa frisörkompis?: Bobby

 

Tror att de va dom svaren jag gav,,,,,,,,,,,,,,skrattretande  =)

2 kommentarer:

  1. anser jag inte vara en bra förebild för unga tjejer. Inte då de får veta anledningen till att hon är en mediakändis...Kramis!

    SvaraRadera
  2. Nää jag håller med dig.. Jag va precis inne på dotterns blogg. Fan de är skrämmande hur människorna håller på att skriva ner Linda inför hennes egna dotter... Man gör bara inte så , även att Linda inte har nåt vett i skallen alls. Jag blev jättelessen så jag skrev i Melissas blogg... Hemska människor finns de överallt.. Kändis ? Vad är hon känd för ? Jag fattar inget ?!..... Som vanligt hahahaha... kram kram

    SvaraRadera