Bloggintresserade

måndag 3 november 2008

Förbenade Nätter

 


Om de inte hade varit för Teddy så hade jag kunnat sova mer än jag har gjort den sista veckan.


- Varför Teddy inte har sovit ?


- Jo han ska ut o fria hela tiden ( löptikar ) , men han nöjer sig med att jag daltar lite med honom så han somnar.


Så håller det på.


Nu ska jag fixa det sista inför undersökningen... Jag är skit nervös........


Har så ont i magen. Men den här gången "sabbade" jag det inte.


Så håll tummarna, hela tiden, i över 3 timmar =)   Jag vill att allt ska gå bra...


Nä nu stänger jag butiken o halkar in till the big city..


Ha en bra dag.


Kör försiktigt.


Puss I Pannan


 

4 kommentarer:

  1. Hoppas undersökningen går bra o att den inte är alltför jobbig? Tre timmar? Uj! Tänker på dig o kram med gott kaffe..kanske!

    SvaraRadera
  2. o roliga filmer på You tub anneli,garv! Leonard Cohan är så bra o annat också!

    SvaraRadera
  3. det går bra. magen måste man va rädd om. det vet jag som har fått min dom med medicin resten av livet./Bless

    SvaraRadera
  4. undersökningen..Hoppas Teddy lät dig sova dom viktiga minutrarna i alla fall..kram kram

    SvaraRadera