Bloggintresserade

söndag 2 november 2008

- Ja men du får ju den gratis !

 


Oj vad jag har sovit gott nu på eftermiddagen. Det är väl ändå första gången som jag önskar att jag hade varit vaken.


- Varför ?


- Jo för att Emma, Mange o lilla Tuva har varit här o ringt på o jag har INTE HÖRT NÅT !!!!!!!!!!!!


Jag blir så lessen. Jag har inte sett Emma på jätte jätte länge, framför allt så har jag inte sett deras dotter Tuva.


Jag såg på mobilen nyss när jag gick ut att hon hade ringt , så jag ringde upp. Då säger dom att dom hade visst ringt "några" gånger, men att Teddy hade skällt som tusan. O jag VET ju att han skäller när det är nån på dörren.


Men jag har varken hört Teddy, dörren eller mobilen. Jahaa,  nu så kanske jag inte kan träffa dom innan dom åker hem igen. Faen...


Jag har knappt sovit nåt på en veckas tid o just IDAG har jag sovit HÅRT . Blahhh


Nä ska ut i köket o ge mig på disken istället.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 


Hahahaha fick mig ett gott skratt nu, telefonen ringde. De va en skåning o jag har så svårt att höra vad dom säger.


 


- Vi vill visa vår uppskattning för att Du har prenumererat på en pc-tidning innan.


- Nä, är inte intresserad .


- Ja men du binder dig inte, du får en .....


Här tyckte jag att han sa en löktvål ? Men jag har ingen aning.


- Nä jag är inte intresserad.


- Jasså varför inte de då ?


- Nä jag är bara inte de.


- Ja men vet du vad bla bla bla är för nåt ?


- Nä jag bryr mig inte heller. För att jag är inte intresserad.


- Ja men du får ju den gratis !


- Vad är det du inte förstår ?  JAG är INTE INTRESSERAD. Ha en bra kväll. Hej då !!!!!!!!


Fasen vad envisa dom är. Han lät allvarligt talat helt förvånad bara för att jag inte va intresserad av denna produkten som va gratis.


So what !!!


Ha en bra kväll.


 


Puss I Pannan 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar