Bloggintresserade

söndag 23 november 2008

splaff rakt i ansiktet på mig.

 


Jag är helnöjd..... Musklerna värker, ömmar, känns som jag inte har nån jisses ,, nu hittar jag inte ordet....


Dumdumdumlalalatrallalalala hmmmm,,,,, inte svaga utan ?........


Asch, skit samma.


Jag har haft en alldeles underbar kväll / natt med mitt barnbarn.. Kan inte säga de tillräckligt ofta,, mitt barnbarn ,,, barnbarn.. Hahaha jag har ett barnbarn..............  =)


Hans mamma o pappa bjöd hem ett par kompisar så jag hade guldklimpen här i många många timmar...


Jag har pusst o snuffsat o kelat o skrattat.. Ja allt har jag gjort.


Han brukar kräkas lite när han har ätit, men det är ingen fara.. När jag skulle byta på honom efter vällingen så stod jag lutad över o pratade o "urrrrrre"ade som man gör med små bebisar... Han tittade på mig, så kom de upp lite välling, jag skulle precis torka av de när han atttttjooooo splaff rakt i ansiktet på mig. Glasögonen va vit prickiga hahahahaha, men det gör ju inget.... Det gick ju att tvätta av..


Nä de är lika bra att jag stänger ner för natten annars kan jag inte sluta tjata om honom...


Jag har tagit lite bilder, sen filmade jag lite, men det ska jag kolla på i morgon nu är "kontoret" stängt, då fattar jag inget.


Sweet Dreams


Puss I Pannan


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar