Bloggintresserade

måndag 24 november 2008

Teddys Tjej =)

Idag har Teddy haft tjejen här.. Oj så dom har busat o jag har skratta gott.


Iza är en riktig buse, Teddy är lugn, visst han kan få sina spel ibland. Men det är skillnad på Pudel o Bichon.. Hon fick en riktig pudel knäpp, hon bäddade runt i hela min säng  =)


Både Teddy o Iza hoppade upp o busade när jag låg i sängen så jag höll på att inte komma därifrån.


Nu ligger Teddy i min säng o sover gott. Det tar på krafterna att ha tjejen på besök  =)


 



Nu kan du ta kort, jag ska stila lite =)


 



Owwwa, vad va de som lät ?


 



Mmm de är smaskigt med en pipig hamburgare  =)


 



Älskar den här bilden.  Hon är så söt.


 



Smasken så gott de va med plasthamburgare =)


 


Ja de va hundarnas dag i dag.


Brrrr de är kallt o jag fryser.


Ska nog krypa ner i sängen.. Ah får se vad jag gör.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar