Bloggintresserade

tisdag 18 november 2008

Sitter o nickar hela tiden.

 


Har suttit o kollat lite på teven nu ikväll. Jag kan knappt hålla ögonen öppna.. Sitter o nickar hela tiden.


Jaja de är väl bara att fortsätta sova tills man kvicknar till. Snart kommer nätterna då jag sitter här o gnäller istället för att jag INTE kan sova =)


Idag va dödsannonsen inne på Monica. Jag har själv inte läst den, det va mamma som sa att hon hade sett den. Ja jag har för mig att de va idag, jag är inte hundra på de.


Jag låg o tänkte på henne o hennes familj inatt när jag va vaken en stund. Det gör ont i mig.


Jag måste höra av mig till Fredde snart. Oh jag vill bara krama om honom o inte släppa taget.


Sweet dreams alle so sammen hahaha


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar