Bloggintresserade

lördag 15 november 2008

ÄR DU DROGAD ????

Jisses vad jag har slitit nu med ballongerna. Jag är helt slut. Ja de är ju inte många våningar precis bara nedre botten o en våning upp..


Men det ska böjas, plocka upp ballonger, serpentiner tejpa i varje ända börja om från början. Ja i vanliga fall så är ju inte sånt här jobbigt, men lägg på värken som jag har så känns de.


 



Det tog nästan 30 min. Sen skyndade jag mig in o ringde till mamma o sa grattis.... Yehaaa... Halv ett ringde jag..........


Jag försökte ringa vid 12, det brukar jag göra.. Men Eva hann före, då fixade jag trappen sålänge..


När jag väl pratade med henne så frågade hon om de va nåt med mig ?


- Näää


- Ja men du låter konstig ?!.


- Jasså, nää de är inget   ( säger jag o flåsar som en flodhäst )


- Ja men gå o lägg dig nu.


- Jaja, jag ska.


- Vi hörs i morgon......... Ja men va fasen är du drogad ?????


- VAAAAAAAAA


- Jaaa är du drogad ? Du är helkonstig ?!!!!!


- Näää va skulle jag gå på ?


- Ja de vet jag inte. Dina piller  ( värktabletterna )


- Ja visst, då skulle jag få käka du...


- Ja men är de nåt ?


- NEJ....... ( försöker att inte flåsa så mycket )


- Gonatt o hej


Hahahaha mamma lilla mamma. Ja hon kommer få en chock i morgon när hon ser allt. O jag kommer att få skäll hahahaha.


Hon vill INTE veta av nåt sånt här...


Så vad gör dottern då ?


Jo precis, jag gör de hon inte vill... Nåt roligt ska väl jag få  =)


 


Ha nu en trevlig helg allesammans  ......... Sweet Dreams


 


Puss I Pannan


 


 


2 kommentarer:

  1. Du är tokig du Anneli.. Ha nu en bra dag.. Kram

    SvaraRadera
  2. men de vet du att jag är... Hur fasen har den sista bilden kommit in ??? Jag la bara in en bild............ Knasigt... Jaja, ha de bra kram

    SvaraRadera