Bloggintresserade

onsdag 26 november 2008

Nyduschad o doftar som en nyponros

 


Nyduschad o doftar som en nyponros  =)


Jag höll på att kräkas rakt ut, jag lovar, jag hulkade som en galning. Det va lite skit i avloppsbrunnen i duschen o jag skulle plocka bort de.


Ahhh fiiiiiii fasen va äckligt de är. Jag lovar att jag är så äckelmagad så jag kan kräkas av minsta lilla sak.


Jag hade tjocka plasthandskar på mig, jo tack jag vet att de är min egna skit jag rensar bort. De va inte så längesen jag gjorde de...


Idag har jag gått som på små moln, jag har tänkt på Liam. Har tittat på kort som jag har tagit.


Hade jag krypit närmare skärmen så hade jag åkt på en riktig "kyss", snacka om att de är statiskt hahaha..


Satt o fnulade ihop lite innan till honom som jag ska dra ut i scannern. En bild o texten..


Det är underbart att ha honom på näthinnan, jag mår bra. Jag mår underbart...


 


O tänk jag trodde att jag skulle få somna med det på näthinnan, men icke sa nicke.


Det ska fortsätta att smygas o smusslas. Jag blir galen.. Jag menar de,, jag blir snart galen på riktigt.


Inga vettiga svar på idiotiska saker han gör. Utan de är dom mest korkade svaren.


Han skyller ifrån sig att jag ändå inte lyssnar på honom, för jag tror ju bara att han ljuger...........


NEJ - det tror jag INTE. Jag VET att det är så.


Jag orkar inte mer !!!


 


Jag hade velat få somna utan oro i kroppen, tack för att jag fick de.


Tack så jävla mycket. Ursäkta franskan.


 


Tack alla ni underbara som har kommenterat mina inlägg, det är lite snurrigt i skallen på mig, men jag läsa det mer sen när det är lite lugnare här.


Jag vill bara att ni ska veta att jag uppskattar er ... Blir glad ända in hjärtat från er bloggare, kända som okända ( ja för mig)


Nina/Strangely - jag älskar dig / er o ditt inlägg, ja vad kan jag säga. Du vet hur svärmor är  =)   Jag tappar orden ibland. Tack för erat stöd.


Dröm sött.


Puss I Pannan


 


Måste ju bara få skryta lite oxo...


MIN son vann tävlingen..


BILDEN PÅ BRAEHUS.


Grattis älskling, jag är så glad för din skull. ( hmm de kunde ju varit jag )   *skojar*


 

1 kommentar:

  1. Grattis till att ha en duktig fotograf till son bilden va verkligen värd att vinna men han har ju nån att brås på du e inte så dum på att fota du heller de e bara oskickain till olika tävlingar..hälsa sonen från mej o gratta så mycke..har varit hos janne till sent o har sovit men vakna en stund nu ska sova igen ..hörs i morron kram o gonatt

    SvaraRadera