Bloggintresserade

måndag 10 november 2008

EN KARL I SOVRUMMET ?

Vaknade 1 2 ; 0 8 av att det stod en karl i sovrummet o gapade, jag har nog ALDRIG flygit ur sängen så fort som jag gjorde då. Jag trodde att hjärtat lämnade mig för gott, så rädd blev jag.


Nu va de ju ingen levande karl i rummet. Nä, de va tv;n som hade hoppat igång... Så det va på tv;n som det va en gapande karl...


Det blåste "storm" ute, så strömmen gick några sekunder. Det lät som något skenade utanför, för det mullrade nästan av blåsten. Sen blev det knäpptyst...


När jag sen läser expressen så hade Jönköping fått in första larmet kl 1 2 ; 0 9.


Läskigt läskigt...


 


Har läst lite inne på Linda´s blogg, oj oj oj vad hon får skit.. Ja man kan ju undra vad hon är känd för ?


Någon som vet ?


Puss I Pannan


 


 


 

2 kommentarer:

  1. att det bara var tv.n! var det erotik på kanalen ;) kram

    SvaraRadera
  2. hahahaha näää de va ju mitt på dan, jag blev så rädd så jag kommer inte ihåg vad det va på tv;n. Så ingen tantsnusk här inte =) kram på dig

    SvaraRadera