Bloggintresserade

torsdag 6 november 2008

KOMPLETTERANDE BILDTAGNING

 


Ja då sitter jag här igen o fryser o nästan halvsover. Rhode o jag va ute o gick i nästan en timme i dag oxo.. De är bra de.


För ett tag sen så va hon på mammografi. Dom hittade en knöl så dom gjorde en odling på den. Jag tycker att det räckte för min del att vänta på svar, det tog tid. Hur va det då inte för Rhode ? Huuuua...


MEN,,, så idag fick hon svar. Det va inget ......... Jag slängde mig runt halsen o kramade henne så glad blev jag. Nu är hon avklarad, nu är det bara jag själv i morgon.


Jag lovar,, jag är så nervös. Jag ska vara där 10;30 - oj får inte glömma att ställa klockan.


Jag kommer att få en spruta igen, sen ska jag vänta ca 45 minuter tills jag får göra undersökningen. Det är visst bra om jag äter nåt däremellan, så jag ska ta med mig nåt att tugga på. Bara jag inte röker, snusar eller tuggar tuggumi 2 timmar innan hehe..


Nä ska försöka komma ihåg detta.


Tänk om dom hittar nåt helt galet ? Jag har så mycket tankar i skallen. Jag vet att jag inte ska ha de, men det är inte så lätt att låta bli.


Tänk om det är nåt ? Hur illa är de ? Vad ska göras ? ? ? ? ? *suck*


Nää, måste försöka få tankarna på nåt annat. Jag tror att jag ska hoppa in i duschen... Ja de gör jag.


Hoppas att ni har haft en bra dag. De har jag , jag har sovit ganska gott..


 


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar