Bloggintresserade

onsdag 26 november 2008

SMAKAR ACETON

 


Usch o fy o blahaa. Mår fortfarande illa, men nu tror jag att det är för magen.. Ja självklart är de magen, men det är min magkatarr som er än spökar...


Fick en sån där aceton smak i munnen innan ... Oh no i dont sniff aceton..


Jag har haft såna känningar innan för några år sen o då va de ett litet magsår...


Jaja, nu vet jag i alla fall vad jag slåss med. O det är inte det lättaste. Tur att jag har mina piller som jag kan ta. Håll bara tummarna att dom hjälper på studs........... Ögonaböj......


Har suttit o lekt lite med ett foto på Tilda, har gjort om henne. Typ sminkat, ändrat frisyr mm.. Det är jätteroligt.


Kanske ska se om man passar i kort hår ? hahaha..


Njae, så roligt ska vi inte ha.


Nä nu ska jag ringa o tracka Inkan  pinkan  =)


Dröm sött när det blir dags. Blogga lugnt.


No de har inte varit lungt i dag heller. Maybe nästa day.


Puss I Pannan


 

3 kommentarer:

  1. eller kort hår spelar ingen roll du är lika söt för det ;) Kram

    SvaraRadera
  2. vad du är gullig... Ja men då behåller jag de som de är... hahaha.. Kramelikram

    SvaraRadera
  3. doftade ammoniak innan hon blev opererad... ischianna får att få otrevliga smaker i munnen. En fråga, när du sparat ner bilder i din blogg, går det att rensa bort dom som är i rullisten? Såg att du varit så duktig och lagt en länk med hjälp. Hihi, kika in till mig... Kram G

    SvaraRadera