Bloggintresserade

fredag 14 november 2008

BLÅÅÅÅÅÅÅÅSA =)

 


Ja då har jag varit på apoteket o handlat hem lite gott o blandat till helgen  =)


Ska fixa lite nu,, blåsa upp ballonger, serpentiner , fixa ett grattis kort till mamma som jag ska sätta på ytterdörren... Ja jag ska pynta hela trapphuset...


Gissa om hon kommer att bli glad ?


NO way !!!


Hon gillar inte uppsmärksmahet som Tilda säger =)


Men se de kommer jag att skita i.. För nu är det JAG som bestämmer.


När jag åkte hem från syrran så såg jag grannen va ute med sin lilla Iza... Sen såg jag nåt vitt oxo, va de är ju min hund =)


Då hade hon varit så snäll o tagit med honom ut.. Jag blev jätteglad för Teddy fick ju en roligare promenad med Isa o inte bara mig...


Tack Rhode..


Nu ska jag hälla upp lite kaffe, läsa expressen o sen blååååååååsa upp ballonger...


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. game over.............14 november 2008 kl. 18:06

    Blååååååås inte luften ur dig bara KRAAAAAM åååååååååsa

    SvaraRadera
  2. game over.............14 november 2008 kl. 19:37

    Nu förstår du varför jag kallas trävagn, spårar ur alldeles för lät. Men är ju inte lika tung som en godsvagn, lättare att få upp på rätt spår igen :) Kram å det bäst Åsa

    SvaraRadera