Bloggintresserade

torsdag 13 november 2008

*pinsamt pinsamt pinsamt pinsamt*

 


Jag förstår inte vart tiden tar vägen ? Tänk förr så gick tiden så sakta. Man gjorde ju inget annat än att längta till helgen, till moppen, till körkortet osv.


Den som va 30 år va ju skitgammal o den ville man inte synas tillsammans med.. De va ju pinsamt med "pensionärer"


Man fick ångest så fort det blev söndag, man ville inte somna får då kom måndagen så fort o skolan blääh...


Sen segade hela veckan i snigelfart , o helgen skenade iväg.


Nu hinner man ju knappt blinka.


Nu har det varit planering för mammas 60 års kalas länge.. Ja de är ju mamma som har fixat o donat men i alla fall. Nu är den lördagen snart här. Det ska bli så roligt, hon är verkligen värd att firas med pompa o ståt...


Men samtidigt så kommer ångesten smygandes.. Det händer alltid nåt så fort de är planerat. Jag blir sjuk, får kramp osv osv osv.


Inget ska hålla mig borta från mammas dag.. Värken klarar jag av. Det är nåt helt annat som jag skäms för...


Jag trodde att jag skulle få lite hjälp när jag va hos läkaren sist, men jag fick ju inte min tid som jag ville bara för att hon va försenad. Jag brukar säga ifrån, men den här gången så blev jag paff o gick...


Jag hade ju hoppats på att få lite hjälp med mina svettningar. Det är så fruktansvärt pinsamt *lessen*


Man kan tro att jag har en trädgårds slang uppstoppad i baken o kranen på för fullt.


JAG HATAR SVETTNINGAR...


Jag får aldrig känna mig ren. Vilket jag är. Jag duschar, tvättar mig, duschar o tvättar mig.


Det måste vara övergångs åldern. Jag har ju tagit prover, men inte fått veta svaren.


Här får man ringa till vc för att få en tid till tidbokningen så att man kan få en tid till läkaren. *suck*


Jag kan se framför mig hur jag svettas bland alla släktingar på Lördag. Det är inte roligt alls. *pinsamt pinsamt pinsamt pinsamt*


Ja nu blev de mycket gnäll.


Tack o lov så har Rhode sagt att hon tar Teddy på kvällen. Det hjälper mig så mycket för då kan jag slappna av när det gäller honom. Han är jättesnäll, så det är inga problem så. Man man ska ju ändå hålla koll på honom. Tack älskade granne...


Nä nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag bädda rent. Så kanske jag hinner kolla på HELL´S KITCHEN.


Jag gillar Gordon Ramsay


Puss I Pannan

3 kommentarer:

  1. ingen kommer att märka om du svettas lite! Ha en trevlig TV kväll vännen ... kram!

    SvaraRadera
  2. Tack vad du är gullig, jo jag ska göra mitt bästa för att ha skoj.. Ha de gott du me.. kram kram

    SvaraRadera
  3. game over.............14 november 2008 kl. 13:36

    Ja men det är normalt, fast jobbigt. Har inte riktigt hamnat där än, tror jag, jag svettas ju knappt alls, jag binder vätska istället och det är inget vidare. Kommer snart att se ut som en spärr ballong. Kramisar till dig, å vet du, jag är själv förvånad att jag kommer ihåg saker. Men sån e jag. Jobbigt ibland. Åsa

    SvaraRadera