Bloggintresserade

fredag 14 november 2008

RÖSTA RÖSTA RÖSTA =)))))

 


Japp då ska jag börja tjata igen...


För er som är medlemmar inne på pixbox.com får gärna lägga en röst på min  TIMELINE.. Alltså ge mig gärna en tumme upp   =)  så blir jag superglad....


Släng gärna in en kommentar om ni orkar o vill. Ska lägga upp några fler bilder sedan...


Hoppas att ni kommer rätt till den länken. Min timeline heter i alla fall mitt liv som farmor  =)  


Vad annars skulle den heta  ........


 


Puss I Pannan


 


( vet ni om fler foto tävlingar så hojta gärna till... i loooove it... även att jag inte vinner.......)

4 kommentarer:

  1. ger jag tummen upp? Är medlem! Kram

    SvaraRadera
  2. Det ska finnas en hand/tumme om man klickar på länken.. Finns det inte där så går du till första sidan.. Klicka på vinn en cybershot sen ska det stå MITT LIV SOM FARMOR där nånstans... Tråkigt jag trodde att det va en direktlänk... kram kram

    SvaraRadera
  3. Hej igen var in o gav tummen upp åt dig

    SvaraRadera
  4. tacktack..... Behöver alla röster jag kan få... =) kram rkam

    SvaraRadera