Bloggintresserade

onsdag 12 november 2008

TITTA MIN SÖTA FAMILJ

 


Idag i JP va Liams födelse annons... Titta så fina dom är mina mina,, mina barn kan jag ju inte säga,, jo de gör jag  =)


*stolt*



 


Vilket skitväder det är.... De kunde väl sluta blåsa i alla fall. Att det regnar bryr jag mig inte om.


Fast,,,,,,,,,,, de är klart att de blir ju så mycket smutsigare när Teddy drar in allt...


Det smiter in i pälsen på honom, hans små små små lockar...


Jaja, ikväll blir de till att borsta av fötterna innan jag hoppar i säng, för jag har inte orkat dammsuga..


Slarvmajja ?


Japp .....


Nu ikväll har jag suttit o skrivit en liten truddilutt till mamma, ja jag har gjort ett födesedags kort.. Det är lite roligare att göra än att köpa.


Så de blev en liten mysig text på samma kort.. Ska scanna ut de sen.


Blir väl att jag lägger ut det här oxo efter de att mamma har fått sitt.


Gjorde en omelett innan, kollade lite på tv. Sen satte jag mig här igen. Jo vi har ju varit ute o gått med grannen oxo. Vi har trevligt på våra kafferep  =)


Ojjj då,, Roy, jag hinner ju inte skriva i bloggen när du tjatar så hahaha...


Ja de är bra, han ska lägga sig nu, skulle visst upp tidigt...


Sussa gott på dig... Så du orkar upp tidigt.... =)


Hoppas att ni har haft en bra dag allesammans.


Puss I Pannan


 


Jag glömde ju .... Nina har fixat en blogg för den som vill kolla


NINA & LIAM


 

4 kommentarer:

  1. din kommentar i min Metroblogg! Det tog ett tag innan 10-öringen trillade ner. Sen blev jag skitglad!!!!
    Fint kort på de dina. Visst är småttingarna livets efterrätt, men du är ju så UNG ännu! Får många fina år med dem. Natti! A-M

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja du de är inte lätt att hålla reda på alla som du själv skrev i mailet till mig =) Men jag håller med dig det är jättesvårt. Brukar ju göra bort mig , men då får jag fråga i stället. De är ju så när man har teflon i huvet. TACK,, ja visst är dom fina.. O de är så underbart med en liten man =) Jag är så lycklig så jag kan sätta igång o gråta bara jag tänker på honom.... Ja jag hoppas på många år o fler barnbarn.... Natti natti kram

    SvaraRadera
  3. kan du vara.Med rätta! Kram på dej,lyckofarmor :)

    SvaraRadera
  4. jaaa, det är helt otroligt... Hela lilla familjen är så söta =) O jag är världens lyckligaste farmor =) kramelikram

    SvaraRadera