Bloggintresserade

måndag 17 november 2008

NÄSTAN 200 BILDER

 


Välkomst drinkar, det smakade gott. Eva va o hjälpte till så det flöt på. Tack gulliga du....  =)



 


En av buketterna mamma fick. Ska ta fler bilder sen på blommorna



 


Så här ser ena bordet ut innan alla sätter sig 



 


Någon som kan gissa vad det är för nåt som pilen pekar på ?



 


Linus visade vad han kunde med burkarna, fast det är nog pappas hand i bild  =)  Klara de om ni kan...



 


De va ingen som märkte att avocadon fattades, de va gott som tusan.



 


För att inte tala om den här smaskiga godis saken.. Yummi... Den va farligt god.



 


Jag har kollat lite på bilderna nu, de va nästan 200 bilder tagna, dom flesta av Linus o Tilda,, många har jag fått slänga. Även dom jag tog.


"någon" hade ändrat inställningar på kameran o det såg jag inte förrns ett bra tag in på kvällen. Jaja, de är sånt som händer. Roligt hade vi ändå.


Jag har sovit sen i lördags natt. Jag är fortfarande helt slut. Så det blir sängen igen..


Ha en underbar vecka.


Puss I Pannan

4 kommentarer:

  1. det kaffe om jag gissar rätt *S* ha det bra.. Kram!

    SvaraRadera
  2. de är ju bara att sätta i sladden i väggen o brygga =)

    SvaraRadera
  3. fina och smaskiga bilder *ler* Kram

    SvaraRadera
  4. Tja,, inte tillräckligt med bilder, jag hann ju inte med att ta kort på den goda middagen. Nä då serverade vi, så det missade jag totalt =) jaja det blev som de blev när det inte blev som det skulle =) Blev de rätt nu då ??? hahahaha.. kram kram

    SvaraRadera