Bloggintresserade

söndag 30 november 2008

SLÄPPA TAGET O GÅ VIDARE

 


Ja någonstans fanns de väl ändå ett hopp om att allt skulle bli bra. Jag trodde faktiskt på dig när du har sagt så hela tiden, men här står jag nu som du vill att jag ska framstå som en idiot - egoist.


Hade väl inte trott de om dig att du skulle skaffa en medans du skulle "jobba" med dig själv o förhållandet.


Haaa dumma jag.......


Nu kanske de blir lättare för mig att släppa allt o bara ägna mig åt mina älsklingar. Ja det har jag gjort i alla fall. Det har inte gått ut över dom.


Ja visst, har de kanske de när jag har varit lessen o behövt prata. Jag har t om pratat med Marcus, o det tyckte han kändes lite lustigt. Hahaha de förstår jag. Men det kändes jättebra att kunna göra de. Ja även Nina finns där. Sen har vi ju goa grannen Rhode som får ta väldigt mycket tjat på våra promenader...


Men, nä jag ska inte lova nåt, men jag ska försöka att inte prata om det nåt mer. För nu ska jag vidare.


Det känns som jag har en karusell i huvet, det bara snurrar.


Jag förstår om min familj tycker att det har varit en massa tjat o gråt, dom är inte vana vid det. För jag har aldrig tillåtit mig att känns så här. Eller ge så här av mig själv till någon.


Men det blir aldrig mer nåt sånt här. Nope, det gör för ont att ha någon kär. Detsamma gäller även vänner som visar sig vara en skitstövel till slut. Man blir helt klart sårad.


Det bästa är nog att hålla dom på avstånd..


Vad jag däremot inte kan förstå är att man kan hitta någon direkt ?


Vad är det för fel på karlarna ( ja alla ska inte ta åt sig ) ?


Är dom rädda för att vara ensamma ?


Jag skulle inte kunna tänka mig att dejta , ja inte ens prata med någon.


Nä nu ska jag sluta gnälla. Nu ska Teddy o jag äta lite sgabetti o färssåskött  =)


Mamma har varit så snäll idag, ja det är hon alltid. Men hon har haft inne sin nya turbo dammsugare så nu är det fint på golvet..


Tack älskade mamsen...


Ha en fin kväll.


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. Nog har de svårt att vara ensamma alltid. Men oärlig behöver välan man inte va! Du från det ena te de andra. Jag har eller vi har fått en fyrfota vän i familjen. Gå till bloggen och se fotton för några dagar sedan..tröstekram och klapp på kinden /Bless på dig och Teddy

    SvaraRadera
  2. med falska vänner dom håller vi på avstånd! God natt ... Kram!

    SvaraRadera