Bloggintresserade

fredag 14 november 2008

BARNARBETE =)

Kan vara de bästa som finns ibland =)


I alla fall när jag kan köra lite med Tilda.. Jag SLAPP blåsa ballongerna som tur va.. Det gjorde gullhönan...


Hon sa till mig att de va lika bra att hon gjorde de annars hade jag fått huvudvärk...


Tja vad ska man säga, hon känner mig väldigt väl...


De va ju bara 50 ballonger, jag såg fel, men det får duga.. Dom ska ju bara sättas upp i trapphuset...



 



 


 


Grattis korten jag gjorde kommer hon inte att bli glad för . Jag har lagt till en bild på henne där oxo, vilket hon är helt emot, jag suddade till henne lite här nu när jag lägger ut den här för att visa. Jag får inte ens lägga ut den så här, men det vet hon ju inte om..


O de lär jag märka OM hon får reda på =)


Jag har sagt till mamma innan att jag vill visst visa upp henne för hon är snygg - vacker.


Men som alltid så vinner mamma.... Än så länge =)


Nu ska jag kolla lite vad jag ska ha för kläder i morgon. Inga tjocka , varma kläder. Inga kläder som syns att man svettas  =(


Hmmm kanske får gå naken då... Jaja,, vad är väl ett kalas hos syrran *suck*



 


 

2 kommentarer:

  1. Ja de va ju mycke ballonger det där *S* Hälsa Tilda

    SvaraRadera
  2. ska hälsa Tilda... Många ballonger ska de va kram kram

    SvaraRadera