Bloggintresserade

måndag 24 november 2008

Ringt medicin

 


Hojjjja,, de blir en liten snabbis nu, ska alldeles strax ut med Teddy o Iza.. Japp, Teddy har tjejen hos sig i dag.. Det går jättebra.


Självklart så bestämmer hon  =)


Dom har busat inne en stund nu o jag har fått skratta gott..


Ringde till medicin mott nu, hoppas att någon ringer upp för jag har INTE hört nåt än om rtg;en...


Har såna svullna händer idag, vet inte varför. Det känns som de skulle behöva tömmas så svullnaden gick ner..


Nä, nu ska doggsen ut o valla mig.


Puss I Pannan


 

2 kommentarer:

  1. Bara sååå söt! är det första? jag har upplevt tre såna här livets efterrätter! O, ja! Förrresten, jag har tittat på Elvis-bilden. Den döpte jag om, men det lyckas inte ändå. Jag har rezajsat den i fotoprogrammet, men inte heller det hjälper. Kvittar nu, men jag är nyfiken på varför iaf. Har du nån idé? Kramkram Gäddan

    SvaraRadera
  2. Såg på ditt förra inlägg, en helt ljuvlig jluvel... Livets efterätt säger dom som fått barnbarn, jag har inga ännu, men kanske kommer det... Vad har du för vovvar? Kram och ha en bra kväll!

    SvaraRadera