Bloggintresserade

söndag 16 november 2008

En som står mig väldigt nära .....

 


Har sovit hela dan i dag. Det tog några timmar innan jag kom till ro inatt. Men sen har både jag o Teddy varit helt slut...


Ville bara skriva en snabbis, tack för kommentarerna...


Nej, inget har hänt min familj, men tyvärr en som står mig o sonen väldigt nära...


Usch, igår när jag fick höra detta så gick jag in på toan o gömde mig, jag kunde inte sluta gråta.


Fredrik en supergo kille som har varit hem till oss mycket hans mamma har varit sjuk i många år i cancer, o nu igår fick jag veta att hon inte fanns mer.


Hon har kämpat i många , många år. Alltid varit posivit, hennes skratt glömmer jag aldrig.


Hela hon utstrålade så mycket kärlek. Skrattet, glädjden , hennes sätt att vara, prata, lyssna, förstå ja allt.


Det värsta är att jag har sagt att jag skulle ringa till henne, men så har jag inte velat störa..


O nu kan jag inte ringa.............


Man ska ALLTID göra de man har tänkt att göra. Är det så att man stör så är det bara att ringa en annan dag.


Det känns som att de bara finns cancer runt omkring mig. Jag vågar knappt fråga hur andra mår längre.


Jag vet ju att Monica har det bra nu, hon slipper lida mer. Men det gör mig så ont att dom som finns kvar får lida o vara ledsna.


Marcus har pratat med Fredde... Nu ska jag oxo försöka samla mig o göra det oxo.


Jag HATAR allt sånt här. Jo jag vet att alla gör de. Men kan man inte bara få vara glad utan att nåt tråkigt ska hända JÄMT.........????!!!!


Nu önskar jag er en god natt, nu stänger jag ner datorn o dra täcket över huvet...


Tack igen snälla Rhode för att du hade Teddy hela kvällen.


Sweet Dreams


 


Puss I Pannan


 

1 kommentar:

  1. att höra Anneli. Hoppas du får en bra dag. kram

    SvaraRadera