Bloggintresserade

söndag 16 november 2008

En lyckad kväll

 


Mamma har verkligen blivit uppvaktad ikväll. De är skit rent ut sagt att jag missade att filma när Peter ( syrrans sambo ) läste upp de han hade skrivit om mamma, oj vad vi skrattade.. Ja de va tårar hit o tårar dit bland allt skratt...


Sen blev hon väldigt rörd av de vi hade skrivit till henne. Då va de dags igen att gråta en skvätt...


Maten va supergod, jag hann inte äta maten så jag tog hem lite som jag har smaskat på.


Får se om det har blivit några bra bilder, kameran "hängde" med Tilda o Linus ett par gånger så jag vet inte vad som kan finnas på den. Det ska bli intressant att se.. Orkar inte fixa med det nu, fast jag är ju nyfiken.. Kanske ,,, näää jag orkar inte =)


Måste ju även säga att jag va så stolt i kväll. Ja över mamma som fyllde 60 år... Hon va så fin o glad, så jag va en stolt dotter.. Sen kom Marcus, Nina o Liam... Dom är så söta, o jag va så stolt över dom allihop, särskilt Liam.. Han är farmors lille man... Så underbar, så go.. De va många som ville hålla honom, så det tog en bra stund innan det blev min tur.. Då tog jag med honom in till Linus rum o satt där själv en stund. Himmel o pannkaka så mysigt de va..


När Marcus o Nina skulle åka hem så berättade mamma en jättetråkig sak... Usch............Nää jag kan inte,, inte nu...


Tack snälla Rhode för att du hade Teddy , jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig.. Jag kommer på något..


Fan rent ut sagt vad livet är orättvist......... Tänk att man aldrig får vara glad, inte för länge i alla fall.


Har ni haft en hälften så bra kväll som jag har haft så har ni haft det underbart...


Sweet Dreams.


Puss I Pannan


 

4 kommentarer:

  1. att de inte är något tråkigt nu då.. Jag förstår att ni haft det bra.. Du o din familj är värd det bästa Anneli.. Stor kram till er alla..

    SvaraRadera
  2. game over.............16 november 2008 kl. 13:37

    som lät så himla mysigt, så kommer det nåt tråkigt, ska en människa aldrig få vara riktigt glad???
    Vad det än är som du fick höra så tänker jag på dig. Kramisar Åsa

    SvaraRadera
  3. Det lät ju så mysigt allt!?!ingeting med barnet hoppas jag!!måste säga vilken ung familj du 42 ,din mamma 60,hur gammal e din son??och hur känns det nu när du e farmor??jag har tyvärr inte varit in på ett tag till dig!!har ändrat namn men du känner nog i gen mig,kram pam och trevlig forsättning på helgen..

    SvaraRadera
  4. in för att ge dig en kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera