Bloggintresserade

onsdag 26 november 2008

Jag har känt så länge nu.

 


Jag är så mega trött så jag sitter o nickar. Jag har somnat till ett par gånger nu när jag suttit vid datorn. Jag försöker hålla mig vaken så jag spelar harpan. Men det går inget vidare hahaha..


Jag har i alla fall nyputsade fina fönster, så nu är det bara stakarna som ska in endera dan..


Huua jag mådde så illa innan, ja jag mår fortfarande lite illa. Hoppas inte att de blir nåt snack med Uuuuullllrrrriiiiikkkkkkk bara då får jag spatt... Närå, de är nog inget allvarligt.    =)


Jag har fortfarande känslan av att jag har glömt nåt men jag vet inte vad. Jag har känt så länge nu.


Vad 17 kan de vara ?


Är det något jag skulle gjort till nån av er här inne i bloggeri världen ?


Jaja,, nåt är de i alla fall.


Puss I Pannan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar