Bloggintresserade

fredag 28 november 2008

JAG HANN INTE TA TILLBAKA MITT HJÄRTA

 


Trots att det har varit ok nu, så fortsätts det att såras. Jag förstår inte vad han ska få ut av de ?


Ska man vara så mot varandra ? Är det så man gör när man ska visa motsatsen o vill att allt ska vara bra ?


Ja antagligen är det väl så. Det är nog bara jag som inte fattar de. Jag har väl inte fattat det här med kärleken till varandra.


När du fick mitt hjärta så bad jag dig att inte såra de eller stampa sönder det.


Medans du hade mitt hjärta så kunde du göra precis vad du ville. Det va precis det du gjorde innan jag hann ta det tillbaka.


Jag får väl helt enkelt skylla mig själv.


Fortsätt du att såra mig, du tycker att det är helt ok.


 

3 kommentarer:

  1. game over.............29 november 2008 kl. 01:25

    Det är inte ok, men den som gör så antar jag mår sämst.
    Men du, åhhhh jag blir frustrerad av detta, jag säger som du HUR KAN man göra så????????? Skickar massor av kraft till dig just NU. Kramisar Åsa

    SvaraRadera
  2. Den som mår mest illa projicerar över det till den som är mest skör och som den vet såras. Kramkram och tack för att du är så snäll mot mig. Gäddan

    SvaraRadera
  3. det här låter inte bra...*suck*...Det är aldrig ok att såra någon, ingen är värd att bli illa behandlad. Sänder dig en tröstkram!

    SvaraRadera