Bloggintresserade

lördag 1 november 2008

Det ordnade sig

 


sa han som sket i vasken....


Nja, de va de väl ingen som gjorde. Men datorn har slutat knacka tack o lov....


Det va nog nåt med den cd;n.. Undra om de blir likadant om jag gör en kopia ?


Kanske är lika bra att göra de i fall den skulle gå sönder helt. Oj vad många foton jag går miste om då.


Har varit ute en sväng igen med Teddy.. Han är så jobbig, ja visst är det löpning på gång igen.. Han gnyr o gråter.


O jag vill helst inte gå ut nu när det är halt ute. Jag spänner mig hela tiden så jag har sån värk.


Nää jag vill ha vår NU...


Mamma påminde mig innan om att jag inte får dricka kaffe , äta choklad osv from i morgon klockan 08;00 bara för att jag ska till Läkaren på måndag morgon... Nu kan jag inte sumpa den här chansen.


Så choklad kakan som jag köpte innan i dag måste jag äta upp innan dess... Lätt som en plätt...


Är lite sur på min läkare bara för att jag inte fick nya stesolid.. Det är väldigt sällan jag tar dom.. Väldigt, väldigt sällan... Men ibland måste jag ta dom när jag får kramper, det finns inget annat som hjälper. O tänk om jag får kramp nu, vad gör jag då ?


Ja precis.... Jag har ingen aning. Åka in till akuten o betala 300 gör jag bara inte.


Nää nu ska jag tänka som så att det inte blir några kramper.


Hepp, inga såna tankar kvar =)


Oj nu börjar stjärnor på is igen.. Tony va faktiskt jättebra..


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar